slide show

120917

Är ju ledig på måndagar så ska snart dra ner till stationen och hoppa på tåget mot stan för att möta upp malin på nåt café, vi gör projektarbetet tillsammans så vi ska sitta ner och gå igenom lite osv. efter det tror jag att jag ska följa med anis på hennes zumbapass men vi får se hur det blir, vore kul iallafall men isåfall kommer jag komma hem rätt sent.
 
 
så söt bild, haha not..
 
 
R O N J A ♥

sv: verkligen ! :)

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

har du twitter isf lust att följa mig? jag kan följa dig då med ;P

keamy

Kul att du är med i Veckans Blogg, lycka till :D

minabrun - photo

sv: tack så mycket! :)

Kajsa Johansson

Hoppas att du har och får en fortsatt bra dag då! :)

Nikaia

ja!! :)

Caroline

vad skönt att alltid vara ledig på måndagar! extra långhelg ju:)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Vad skönt att få vara ledig på måndagar! :)

mickis

Jättefin blogg du har! :D

j u l i a

SV; Okej tack för svaret! :)

sofia

sv: tack! :)

snygg väst!

olivia

Fiin blogg!

Svar: tack! :)
Julia

juliette

vadå ledig på måndagar??? JAG vill OCKSÅ vara LEDIG på MÅNDAGAR!!!!!

roligt att du är med på veckans blogg, lycka till :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, visst är dem söta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: