slide show

120914

Kom hem vid halv 1 tiden idag, var i skolan 1 timme bara haha..känns rätt ovärt men jag satt och pluggade lite inför ett nagelprov som vi har om en vecka (i think?) så fick ju nånting gjort iallafall.
 
åkte hem 11 och fixade lite lunch och nu sitter jag här och fryser ihjäl, sjukt kallt idag! kvällens planer är en myskväll med mamma, hon kom hem igårkväll efter att ha varit borta i nästan 3 v så hon var saknad. hon kom dessutom hem med en riktigt nice present till mig, ni får se sen!
 
 
älskar mitt ankare så himla mycket! den håller ju på att läka just nu så den är lite öm och svullen men så himla snygg! motivet+betydelsen bakom är en riktig fullträff.
DIANA ÖSTERBERG

sv; tack :)

alice

sv: visst är den!!
snygg tatuering! :D

LINNEANNEA

sv; visst är de !! :D

-> SAAANDIS.BLOGG.SE <-

Tack hiiihi!! :D

alice

sv: ja :D
vad ska du hitta på idag? :D

Linn

sv: tack så mycket! :)
åh vilken fin tatuering! helt i min smak :) gjorde det ont??

Maja

Åh vad snygg tatuering!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: