slide show

11 years

Idag har det gått 11 år sen terrorattackerna mot world trade center..visst är det sjukt att det gått så fort? kan fortfarande inte förstå varför man vill göra nåt sånt, det är så jäkla hemskt.för nästan 2 månader sen så gick jag även förbi ground zero, det kändes verkligen konstigt och man märker att new york aldrig kommer glömma den dagen.
 
själv så kommer inte ihåg så mycket från den dagen iallafall eftersom att jag var så liten men jag vet att jag precis hade kommit hem från skolan och mamma och pappa sitter fastklistrade framför tvn men jag var för liten för att fatta.
 
men jaa anyways jag fick hem min US-army väst idag! är såå nöjd, ni ska få se bilder på den sen. imorgon är det dessutom dags för min första tatuering, nervös tjej hej!
 
 
har tagit och gjort bilden själv i picasa 3.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: