slide show

wanties from nelly trend

 
 
Nelly.com har alltid så sjukt snygga grejer och jag valde ut några grejer från deras egna märke nelly trend som jag fastnade för. fick 100 kr rabatt också från när dom byggde om sidan som går ut imorgon så får se om jag klickar hem nåt av det som finns med på bilden idag.
Evelina

Mycket fina saker :)

Elin

allt bra?

Johanna [foto]

svar: Tack så mycket! :)

Anonym

Vad fina saker! :)
Sv: Inga problem! :)

Felicia

snyggt, men lite kylgit til vintern nu! :C

pusss

ååh så snyggt :D

snyyygggt!

Emma

Sv: Tack!

Helena

Jag gillar tröjan med den öppna ryggen!

madde!

sv: tack:)

chris

verkligen snygga grejer!

Evelina

snygga grejer!
fin blogg du har!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: