slide show

STUDS

 
 
 
Och så jag och nitar igen haha..pimpade dom här skorna från skopunkten för några dagar sen. blev mycket finare med nitarna tycker jag!
 
elin stridh

tack, ja dom har ju massa i stan gina tricot alltså så någon måste ävl ha den!

Liborius

snygga:)

julia

eller hur :D ginatricot levererar verkligen. Snygga skor!

Marie en Småländsk Dalkulla

Ohh snygga =D

linnhahne.blogg.se

Snyggt!

elin stridh

ja precis! mycket snyggare med nitar :D

Tess

hejsan!

finn blogg du har gillar den massor. =)
Ja har en fråga om nagellack när de är lacket har torkat och ja vill värkligen få ut de sista av lacket.
Har du något tips på va man kan göra för att få den till rinning igen?

Svar: tack! :)använd nagellacksthinner, vad jag vet så har OPI ett som heter Nail Laquer Thinner och seche vite Restore Thinner. finns väl andra märken också men dom här märkena är bra iallafall! finns på kicks osv.

annars kan du använda nagellacksremover också men helst inte för det kan ändra nagellackets färg.
Julia

carro

SNYGGT!!!

Mallan

Frågestund hos mig, kika gärna in och lämna en fråga eller två i kommentarsfältet!

anna

sv; ja det va riktigt gott, snygga skor! kram

alice

sv: ja visst :D snygga skor!

anna

blev så sjukt snyggt med nitarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: