slide show

seche vite topcoat

 
 
Ville bara slänga in ett snabbt tips till alla som älskar att måla naglarna lika mycket som jag gör. varje gång jag målat mina naglar så lägger jag på ett lager top coat för att det ska sitta bättre och då använder jag alltid den här från seche vite! den kostar 129 men den är värd varenda krona och räcker länge, finns på kicks, åhlens osv. naglarna glänser verkligen efteråt också som ni kanske har sett på mina bilder.
† sandrafagerberg-

ja visst är dem :)

ang ditt lnlägg, tack för tipset :D

Anna T - Nörd & Filmskapare

Åh något för mig då kanske :D älskar att måla naglarna haha!

sv: Ja det var verkligen ett paket som var kul att få :D!
Vad har du för planer för helgen då?

Sara Ekman

bra tips :)

Marie

Bra tips :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: