slide show

pick your favorite

 
 
 
 
Har varit med amanda idag, vi käkade thaimat till lunch, såg på en film och så fixade jag hennes naglar under tiden, hon fick samma naglar som jag hade idag. bra dag!
 
här är iallafall alla naglar som jag gjort under oktober, blev rätt många haha..men vilken gillar ni mest?
Nelly

13 :)

▲ Lina | fotoblogg ▲

13, 8 & 1 :) Du är sjukt duktig på nagelkonst!
SV: Tusen tack <3

Maliin^^,

guud alla va sjukt fina, men ja gillade mest 5,8,10 och 13 tror jag:D

sv;tack!

Liene

Gillar 3 och 13 mycket:)

R O N J A ♥

sv: hihi, tack så mycket! :)

Kajsa Johansson

Många snygga naglar! Du är riktigt duktig!
Min favorit är nog 13 :)

mira lindberg

3, 10, och 15 var SUPERFINA

feztis

Ja, det är väldigt mysigt under mörka kvällar :)

Evelina

Nr 15! :) Eller 4:a.

snie.blogg.se

tack! :)

snygga!

anna

omöjligt att bara välja en då alla är sjukt snygga! du är såå grym på naglar alltså!!!

Emma Lannebrink

Du har fortfarande chansen att ställa frågor i min frågestund och få en synlig länkning! Den avslutas idag, ikväll någon gång men vet inte exakt när.
Hoppas du kikar in, kram!

Emma Lannebrink

helvete va duktig du är! :D

Anna

shit vad duktig du är! jag gillar nog nr 10 mest :)

Jenny

Kan inte bestämma så Snygga naglar

Anonym

8

victoria

13 och 8 var sjuukt snygga!

Melinda

8, 12, 13. asså fy s*tan va snygga! döööör!!!:O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: