slide show

på min önskelista

 
Har sett den där tröjan från gina typ överallt och nu är jag lite sugen på att köpa den, får ta och prova den imorgon! den ser ju så himla mysig ut. behöver också nya smycken, helst halsband och örhängen för det är det jag använder mest..brukar inte ha armband eller ringar så mycket längre. sen så älskar jag ju swedish house mafia och deras skiva med en massa remixer osv verkar rätt grym.
Emelie

Tack så mycket!! :)

- elin

sv; Låter bra! Jag sluta också rätt tidigt, sen bada jag jacuzzi + lite mys efteråt sen drog jag iväg till assist :D

Ebba M

SV: Åh tack :-)

julia

smyckena var jättefina! skulle verkligen vilja ha något liknande ;)

Fanny -Mina val, mina problem

Snyggt!
SV: Håller med, galet snygg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: