slide show

naturella akrylnaglar

 
 
Gjorde naturella akrylnaglar på nagellektionen idag..tror det blir 3e gången som jag gör ett helt set, har annars aldrig hunnit klart eller bara gjort någon nagel på nailtrainern.
Alice

Jättesnygga!

Svar: Älskar den med, så braa

Carro

så fräscht!

ja, jag hoppas det med!!

Lotta

Sv: Jaha, vart bor du? Har ni fortfarande snö?? :)

och jaa, det bara måste jag göra någon gång i mitt liv! Typ som belöning när man läst klart på universitetet ;)

Lotta

Sv: Jaha, vart bor du? Har ni fortfarande snö?? :)

och jaa, verkligen! Jag bara måste dit någon gång! Kanske som belöning sen för att jag läst klart alla år på universitetet ;)

Elisa

SVAR: Åh tack så mycket!:)
Ja ska nog göra det!
Super snygga naglar!

Hanna

Fina naglar! :)

Hanna

är det en speciell färg på akrylen som gör att det blir naturliga naglar ? och isf vad heter färgen ? :D

Svar: alltså det är ingen vanlig akrylfärg utan det är pulver från nsi, den heter purely pink masque och bara diplomerade nagelterapeuter kan få tag i de så är du det kan du köpa :)!
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: