slide show

my instagram

 
 
 
 
 
 
har bytt namn på min insta och heter nu juliailgren1 så ni kan ju leta upp mig och följa mig där också!
 
Idag har jag i princip inte gjort nånting, bara haft lite pretty little liars marathon (var tvungen att se halloween avsnittet igen bara för att den var så grym) och målat mina naglar. men jag antar att såna dagar behövs också men imorgon ska jag till stan iallafall och möta upp en vän.
Jessika

Fina bilder :D
Sv: Ja, det är ju det, haha xD

JohannaStekpanna

sv: Tack så mycket! :)

Carro

sånna dagar behövs absolut också! =)

tess

tjusigt =)

Linda

Låter som en härlig dag :)

ida

fina bilder!

Sv: tack! :)

SABINA

Fina bilder, speciellt den sista!
Sv: Taack så mycket :)

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

underbara bilder :D

sv: hihi,aw tack :D
kramis♥

Antonella

Jättefina bilder.
Btw. du är jöttefin :)
puss <3

alice

min blogg har inte gått att kommentera under helgen..men nu funkar det igen!

Allt bra med dig? :D

jennifer

Ingen orsak, säger bara sanningen! :-)
Har du gjort rymdnaglar någon gång? Skulle förresten vara jättekul om du la ut en tutorial på hur du målar steg-för-steg :-)

Therese

Aha tack. Nja då är det nog inte så svårt om man har någon smal borste än själva penseln i nagellacket. ^^

Allt bra med dig idag då? (:

elsa:D

allt bra?:D

Har du målat alla naglarna? så himla snygga! :)

SV: Mysigt med snö! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: