slide show

mitt 2012 - del 2

Här är fortsättningen av min årsresumé från månaderna maj-augusti. hoppas att ni tycker det är kul med sånahär tillbaka-blickar-inlägg!
 
Maj;
 
 
Sommaren började närma sig..
 
 
men man kunde fortfarande ha på sig stickade tröjor.
 
 
detalj.
 
 
gelénaglar på g!
 
 
 
 
 
 
satte ute i solen och pluggade lite inför ett nagelprov.
 
 
testade en lite annorlunda form på naglarna. dessa kom även med på blogg.se startsida.
 
 
 
favoritlinnet?
 
juni;
 
 
fixade naglarna på en vän.
 
 
skolavslutning!
 
 
fick mitt gelédiplom! wiee.
 
 
 
köpte ett linne i en härlig färg.
 
 
 
 
 
 
outfits.
 
 
 
äntligen fick vi lite sol!
 
juli;
 
 
 
mer naglar.
 
 
 
packade resväskan och drog till new york!! var så sjukt taggad inför den resan!
 
 
yutsikten från vårat hotellrum. vi bodde nästan mitt emot madison square garden och ca 10-15 minuter från times square och en massa bra affärer. perfekt läge!
 
 
times square!
 
 
vi åkte upp i empire state building
 
 
och gick på brooklyn bridge.
 
 
vi åkte också upp i rockefeller centers utsiktsvåning, top of the rock.
 
 
new york by night!
 
 
vi såg också frihetsgudinnan.
 
 
 
på väg hem till sverige igen, saknar new york så sjukt mycket. underbar stad verkligen!
 
 
lite shopping från the big apple.
 
augusti;
 
 
hejhej
 
 
 
 
 
 
skolan började och vi fick våra akrylkit.
 
 
 
ännu mer naglar!
 
del 3 kommer kommer i början av januari!
 
Dragana

Så fina naglar!! :D

- caroline

sv; ja verkligen :D

anna

tackar :)

göru?

céline

åååh, älskar bilderna!!! speciellt dom från New York, sjukt fina bilder och jag är så avis!!

kram! :D

viktoria

älskar alla naglar :)

Mathilde

Vilka härliga bilder. Älskat ju naglar, så fick värsta inspon. =D tack. Ha en jätte bra dag. =)

Emma

Ha en bra helg! :)

Nelly

Rolig läsning ^^

Frida

Mycket fina naglar och det verkar som att du har hunnit med ganska mycket under dessa månader. :)
Kul att läsa :)

Carro

så många grymma och inspirerande bilder!

Rebecca

fina bilder, och många snygga naglar!

Larose

sv: tack
fina bilder!

Esmeralda <3

Hej finis! allt bra med dig?

Jag har precis startat upp min gamla musikblogg igen med ny design och header, inom kort kommer även en massa låtar och annat, kika gärna in! Puss,
Ha det bäst!:D

heeeelt jävla sick hur duktig du verkligen är att fixa naglar!! tappar hakan varje gång jag kollar!

sv: hihi :D

Lina

Shit vad fina naglar! Du är ju sjukt duktig! :)

NICOLE

Gud vad duktig du är!! Var bor du?!? Du måste fixa mina haha! :D

Sv ja men visst är det! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: