slide show

jag saknar sommaren

 
 
 
 
 
 
 
Jag vill ha sommar, värme, sol, sköna sommarkvällar, jordgubbar med grädde, bara ligga och slappa i solen, bada, kunna gå runt i shorts och linne utan att frysa, brunbrända ben, mysiga kvällar/dagar när det spöregnar och åskar osv. tur att jag ska utomlands om lite mer än 2 månader för jag är redan trött på kylan haha.
 
 
Sara Ekman

underbara bilder!

Sophie "autophoto"

SV; tack så jätte mycket! :D

saknar också sommaren...

♫♪ sandra T

härliga bilder!

Amanda

Fina bilder!

Frida Grimhage

mysiga bilder :)

Nathalie Nyrén

Tack så mycket!

Åh saknar sommaren enormt :(

carro

Åh, underbara saknade sommar. Härliga bilder :)

Lotta

Sv: Tack så jättemycket, jag gillar den också :) och guud vilka härliga bilder! Jag blir så himla sugen på att åka utomlands när jag ser sådana där bilder, orkar liksom inte med en hel vinter i Sverige :p

MARIA - mode, outfits & inspiration

Usch, saknar också sommaren!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: