slide show

i love my hair .

 
 
 
Måste bara säga att jag älskar min hårfärg såå mycket! mörkt högst upp och ljust längst ner i topparna, perfekt för mig för jag brukar alltid ha svårt att bestämma mig för om jag ska färga det mörkt till vintern - nu har jag ju bådeoch! skulle dock behöva toppa det lite snart för det är rätt slitet men annars så är jag riktigtriktigt nöjd med mitt hår faktiskt.
LINNEA GULLARBERGS

sv: tack!

å så fint med ombre :D

♫♪ sandra T

nice!

M E L L I

sv: hah ja, det får jag säkert bara för att det är deprimerande haha ;)

SSOFIAS

Jaa, det är verkligen en av världens härligaste städer! Älskar pulsen ♥

emelie

nemen gud vilket fin hår du har! ge migg!
sv; kul att du gilla plagget!:)

Lina

snyggt hår!

sv; Jaaa, vilken är din favoritsmak? :)

Lina

snyggt hår!

sv; Jaaa, vilken är din favoritsmak? :)

Liborius

snygging Julia:)

alessia

skitsnyggt!

Sv. Ja visst är den :)

F R I D A - M A R I A

Åh vad snyggt!

DAISY

Åh tack så mycket!!

- Så fint hår du har :)

caiza

snyggt!!

Nelly

Vad fint! :3

sv: Det hoppas jag också ;D

Olivia

Guud va snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: