slide show

gina tricot ♥ shoes

Som ni säkert vet så kan man nu också köpa skor inne på gina, nån som köpt ett par? själv så kommer jag inte köpa några från den här kollektionen, tycker att dom var rätt tråkiga..gillar dock kilklackarna men resten är inte riktigt i min stil. får hoppas på att det kommer in fler lite snyggare sen! 
M E L L I

sv: Kunde inte hålla med mer! ;)

MALIN- fick en blodpropp

hej sötis!läget?:D

Sanna

Åh tack så mycket! Va glad jag blir! :D

Agnes Eriksson

ah, det syntes :)

Caroline

iphone 5 är awesome!:D

tycker nt heller skorna var sådär jättesnygga:(

Ida

Är inte heller så förtjust i kollektionen som den ser ut nu, men förhoppningsvis får de in nytt så småningom=)

Marran

Oj nu har jag missat något ! Var ett tag sedan jag var inne på gina :P (kanske två månader)

SV:
Tack, han är mitt lilla charmtroll :)

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

håller med dig,inte riktigt min stil heller ;)

sv: hihi,aw tack :D
kramis♥

Cajsa FOTO

Hoppas du vill hjälpa mig nu. Rösta på min bild här. behöver 30 röster så din röst betyder maaaassor :)

NUMMER 3

http://linneaphoto.blogg.se/2012/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

Jennifer Carlsson

tack så mycket! åhh det har jag missat! Någon som vet om de är hållbara?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: