slide show

bag with studs

Huuuur ball är inte den här väskan dåå? som ni kanske vet så älskar jag allt med nitar och föll för den här direkt. den ser rätt liten ut så jag tror inte att allt som jag brukar ha med får plats men den var ju riktigt snygg iallafall! w-a-n-t-e-d.
Chaterine

Haha men åååååh skit snygg ju!!!

Lina | fotoblogg

Snygg :)

Victoria

taaaack :D
uuuursnygg väska!

Dragana

Ser jätte snygg ut!

carro

Sjukt snygg :)
Jaa, men jag hittar inte vart man köper converse med nitar på...

Dragana

Ha en fortsatt trevlig kväll! =)

F R I D A - M A R I A

Åhh så himla läcker!

Carro

Ja, men det är tyvärr inget jag är bra på, så får leta tills de går att köpa :)

DIYS

snygg!

Lotta

Sv: Tack så jättemycket :) Hur är det med dig? Det var ju ett tag sen jag var inne här nu nu, har du hittat på något kul på sista tiden?? =)

Elina :)

Kommnetera jätte gärna i detta inlägg! :D

http://elinaomg.blogg.se/2012/october/halloween-1.html#comment

Jessica

Visst är dom! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: