slide show

who run the world girls

 
Så det blev tillslut det gråa linnet för att jag tyckte att den var lättare att matcha med kläderna som jag redan har i min garderob. är riktigt nöjd iallafall och imorgon ska ni få se hur den ser ut på!
juliaa

snyggt ju!
ja :D det är desto mer synd :/

Sandra

SV: kul att du tycker det :)

Clara Ringqvist

Tack snälla fina du!

Becka [fotoblogg]

Åh vad fin! :)
sv: Åh, tack så jättemycket fina du! Så glad jag blir att du tycker det. ♥

majken

Waow!<3
en fråga bor du på lidingö?

Ida

Ohhh, fint!

Liborius

åh tack för tipset:D

Frida

Vad hette hotellet ni bodde på när ni var i New York?

Jouline♡

Tack så mycket :) Så fin denna var!

Rebecca

Blir säkert skitsnyggt ;)

majken

Du ser ut som en person i min tävlingsdiscogrupp!

♫♪ sandra T

snyggt!

Linn London

fan vilket läckert! hade gärna kirrat ett sånt

DAISY

Så snyggt linne!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: