slide show

which one ?

 
Funderar på att klicka hem nåt av linnena på bilden men kan inte bestämma mig för vilken! först så lutade det mest åt den vita men jag tror att den gråa skulle bli riktig snygg tillsammans med min vita kavaj så nu har jag lite beslutsångest här..vilken skulle ni valt?
Dragana

Båda är fina... men jag tror att den gråa håller sig fin längst.

minabrun

jag tycker grå!

sv: tack så mycket ! :)

ida

Snygga!

Sv: Tusen tack! :D

Carro

den grå tycker jag =)

▲SandraKarlsson

svar: tack så mycket! :)

Emelie - Emelies Christmas

Den gråa var ju jättefin :D

amanda

Båda var snygga, men den gråa :D

NICOLE

Den mörka med en vit kavaj! Snyggt!

Sv jaha okej :) någon gång kanske! :)

♡ E L I N M A T T I L A

jag tycker den gråa!

Sophie "autophoto"

Okej :D
finns bilder ute nu på vilka skot jag köpte :)

anna

den gråa :) älskar gråa plagg!

Nelly

Jadu, bra fråga! Jag passar själv inte i vitt, så skulle ha valt den grå. Men du kanske kan kolla igenom din garderob och se vilket av linnena som du kan kombinera flest kläder med? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: