slide show

new york city never sleeps

 
Hittade ett snyggt linne på asos igår, fastnade för den direkt! var även riktigt snyggt med dom där leggingsen också som skimrar i samma lila nyans som linnet, så vill jag gå klädd imorgon! vad tycker ni?
Jasmine Lundvall

Åh men snyggt!!

Carro

ååå snyggt!

Linnéa

Wow, tjusigt :)

Frida

Åh, jag förstår inte riktigt. Här sitter jag och letar hela dagarna ibland efter något snyggt att shoppa men hittar aldrig något. Förrän jag tittar in här! :)

anna

jäkligt snyggt, älskar hela looken!

snyggounik - you can make it! =)

Ja det är inte lite :p

jaa verkligen! :)

Madeleine Jonsson

tack så mycket tjejen :)

spana gärna in tävlingen på min blogg där du kan vinna ett snyggt halsband, du hittar tävlingen här: http://maddisenj.se/2012/november/tavling.html

ursäkta om du ej gillar sånna här kommentarer!

Rebecca

väldigt snyggt :)

Liborius

åh snyggt!

Ida

Åh snyggt!

Sv: nej ellerhur, man blir besatt :)!

Sofia

Åh, snyggt linne!
Kika gärna in på min blogg :)

Nathalie :)

Sv: hihi tack så mycket! :) allt bra? :)

Dragana

Den var lite cool! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: