slide show

nail stuff !

 
 
 
I onsdags fick jag ett paket med en massa nagelsaker som jag vann (!!) på fb som nailsnstuff hade och fick allt (förutom linnet och stenarna som är från nelly) som är med på bilden. så jävla glad och nu ska jag fixa en massa naglar!! wiiee. ett extra plus är att jag själv använder NSI's akryl så akrylvätskan och primern kommer jag ha stor användning av.
ida

nice!

sv: tack så mycket :)!

Cajsa

hehehe ja visst är det!? :D

HOMS

SV: Jaha, okej tack så mycket för svar! :D
Roligt med nagelpaket ^^

Anonym

tack så jätte mycket! det uppskattas :D

Peppbloggen

Tack så mycket, det uppskattas!! :D

anna

tackar :D

vilken rolig vinst :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh vilken kul vinst:)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

åh shit vad kul! :D

Ella Stork

grattis! vill också haa :(

Clara Ringqvist

Oj så mycket saker! Förstår att du blev glad!

Nathalie :)

Åh det ser sjukt kul ut! :D

Sv: tack så mycket! :)) allt bra? (:

♥ w i l m a ♥

Det var inte lite saker det!

Frida

Va kul med nya saker. :) Då får vi se en massa snygga naglar framöver då. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: