slide show

details @bikbok

 
Lite detaljer från bikbok. vilket av plaggen/accessoarerna (?) gillar ni mest? själv så har jag tittat på new york linnet några gånger men det känns ju rätt ovärt att köpa ett linne nu när vintern precis har börjat..men annars så är blusen, skärpet och halsbanden mina favoriter. 
Ebba Molin

SV: Hihi ja :-)

Erika

Älskar blusen, testade en sådan i svart faktiskt! Mycket snygg.

Fanny :)

Skärpet var gör snyggt! Det ska jag nog köpa :)
Sv: Visst var dom!

KEAMY

sv: Okej :) Har heller inte testat det än, men det verkar faktiskt bra! :)

Hanna Karlsson

Vad mycket fint!

Amalia

Älskar linnena'

Frida

Jag gillade linnet, fast även shortan. :) Alltså den som är ärmlös. :)

anna

så mycket snyggt :)

Hanna

Sv: Tack så jättemycket, riktigt snygga saker från Bikbok! :) kram

Carro

Så mycket snyggt!

Rebecka

Tycker mest om det översta halsbandet, toppen och skärpet:) Mkt snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: