slide show

31 days of nail art - day 20

 
 
 
Okej dom här blev inte alls bra, inte ens liiite. testade att göra om dom men det blev inge bra heller så jag gav upp haha..hade det inte varit för den här utmaningen så hade jag inte ens publicerat dom här.
NICOLE

Sv hahah men jag har ingen koll :D får väl ta buss eller tåg så hannar jag rätt :D

Elina

Har provat det där :P Funkar inte på mig. :P

Svar/ Ja det är det :P

Linnea Lönnberg

men jo det blev ju jätte snyggt!!!!

Clara Ringqvist

Yycker nog att det ser lite häftigt ut!

Carro

Häftiga!

M A T I L D A ♥

sv. åh vilken tur! :)
KRAM

Mathilde

Coolt, vilket tycker du är det bästa lacket??

Dragana

Jag tycker att de blev coola! =)

A

Skojar du??? jag hade inte ens kommit i närheten av att göra det så snyggt!! fan vad duktig du är!

Rebecca

snygga naglar ^^

a

Länkbyte? :)

Malin

va häftiga de blev! va duktig du är! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: