slide show

why is everything with you so complicated

Är van vid att sova typ 3-4 timmar varje natt men 1?! i natt kunde jag verkligen inte somna, låg vaken till 4 och gjorde allt för att få sova ett par timmar men det gick bara inte. så jag la upp lite bilder på instagram runt 3 på natten haha, låg och funderade, lyssnade på musik osv. hoppas bara att jag får sova i natt, har verkligen gått runt som en zombie i skolan idag, känner mig heeelt död och helt matt i kroppen så det lär ju knappast bli nåt problem.

här har ni iallafall dagens look;











gled runt i min fina vita kavaj från gina tricot, bröt av det 'fina' med ett par jeansshorts med nitar, vita converse, ett linne från gina (nytt) och en halsring. matchande naglar till det.

iiiden

gud så snyggt!



sv: tack:D

johanna

SV: ja eller hur , nu känns det som vår :D

allt bra annars?:D

as snygg outfit!

Bitte Kråkbo



Inne på min blogg kan du just nu vinna en Kenza 9 jacka

http://bittes.nu/2012/04/20/tavling/

Viktoria - Hallon

grymt häftig look! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: