slide show

stars & stripes









Såhär ser naglarna ut som jag målade igår! nu kanske inte stjärnorna blev världens finaste så det förstör väl designen lite men jag försökte iallafall haha. det kom förresten in en amerikan på vero moda idag, undra vad hon tänkte när hon såg mina naglar OCH mina skor?..
Isabellasphotographing

sv: tack :)

snygga!

kram

Linii

Ååh sjukt nice design på naglarna ju! :)

SV: jaa det är jätteskönt! När får du sommarlov då? :)

Felicia

Sv: Oh tackar ;)

kajsa

läckra naglar!!

tessa

SV: Tack! :D Och heelt sjuuukt fina naglar!

Chele - myreasonto - (fotoblogg)

Vilka snygga naglar du har ;) Dock är mina väääldigt fula, hehe xD

caiza

snyggt!

Cindy

Snyggt! :)

Inspirerande blogg du har!



Kika gärna in på min blogg för mode tips och inspirationer!

Sanna

Snygga :)

sofia

snyggt med amerikanska flaggan. ^^,

Sofia

Snyggt!!

Becca

coola!

Crasyk

snööggt! hur gör du stjärnorna? med en tandpetare?

rebecca

Gud va grymt! de här måste jag pröva, skiiit snyggt ju


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: