slide show

nageltips #3





Hoppas ni gillar mina nageltips, kommer några till tror jag. anyways, när jag gör mönster på naglarna så är det dom här nagellacken jag använder. det krävs såklart lite träning men dom är väldigt enkla att göra snygga mönster med.

det finns flera färger att välja mellan och ett sånt här paket med 8 st nagellack i kostar 500. finns att beställa från eleven.se, nelly hade dom också men tror inte att dom finns kvar där. dom är grymt bra iallafall så köööp!





Johanna Öberg

du gör så fina naglar:)

Rebecca

Sv; Visst är hon! :D



Sjukt snygga naglar, är det du som har gjort dem? :D

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi ja :D

ellinoooooor <3

Sv: Hihi tack!

OOOh vad fina naglar! ;D

Micaela

sv; tack så mycket! :)

Shit va duktig du är på att måla naglar, jätte snyggt!

Är lite nyfiken, hur hittade du till min blogg? :)

Kram på dig!

honmednaglarna

De finns på ellos också x)

annie

Hejsan. :)

Jag har en liten fråga..

Jag köpte ett sådant nagellack som du har på bilden (fast ett annat märke) i svart, men det går inte att använda? Det gjorde det i början men nu så går det typ inte att använda den högst upp (inte stripern). Och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. Har du något tips?

Tacksam för svar.

märta

Finns det någonstans eller en hemsida där man kan köpa de där nagellacken en och en som du vet? :)

Malin - Mamma till Albin

Vilken härlig fantasi du har :) Är själv nagelterapeut och tar gärna efter dig med det där gula och dom svarta linjerna om det är ok ;) Riktigt fint :)

Vart har du utbildat dig?

Trees, mamma i London

Vilken inspirerande nagelblogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: