slide show

truth and time tells all

* Jag är typ jordens klantigaste människa. jag lyckas ofta bränna mig på ugnar (senaste gången var igår), plattänger/locktänger, strykjärn osv. har även blivit biten av en häst, fått en dörr uppsmälld i ansiktet på ett äventyrsbad, blivit stucken av en geting på min födelsedag, skärt mig på en poolkant och en massa annat. förstår verkligen inte hur man kan lyckas vara så sjukt klantig haha.

* jag hatar att laga mat, det är verkligen inte min starka sida och jag lyckas alltid bränna mig själv eller köket....okejdå inte köket men ni fattar vad jag menar haha.

* jag samlar på nagellack. är uppe i ca 120 st nu tror jag.. hehe.



* jag har väldigt lätt för att börja störtböla när jag ser en sorglig film/serie, hahah.. klarar inte av sånt.

* är beroende av att lyssna på musik. har alltid musik i öronen när jag ska nånstans, pluggar, har tråkigt, behöver inspiration till nåt osv.



nån som känner igen sig kanske?
Sofi

Tack! Superfin blogg du har, du får gärna kika in på min igen! :)

ebba & isabella

kul att du var med i dagens blogg , vinnaren är nu uppe på bloggen , kika om det blev du annars får du en ny chans imorgon ? :)

Alexis

SV: ja , visst är han ^^



Härlig blogg du har!:)

Anonym

Vad heter dina essie nagellack? :D

julia

sv: mint candy apple, cute as a button & orange its obvious! :) alla är köpta på kicks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: