slide show

sjukis

Såklart så vaknar jag upp med världens förkylning (ni ska bara höra hur jag låter, haha), fortfarande döont i halsen och feber. kul på lördag liksom.. tänkte egentligen gå ut idag men just nu känns sängen mer lockande så där tänker jag stanna hela dagen med datorn och ha pretty little liars marathon. måste vara frisk på tisdag!

lägger upp lite bilder på mina naglar som jag målade häromdagen så länge. färgen heter halley's comet och är från orly. färgen fastnar inte riktigt på bild men den skimrar i bl.a grönt och guld och är superfin.



Paulin

Krya på dig!



Ps: Jätte fina naglar!

Bella Davis - MODELL BLOGG

Ja vi får hålla tummarna ;)

Hur är det med dig då? Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: