slide show

mintgrönt

Som ni kanske vet så är mintgrönt en av vårens största trender så satsa på mintgröna naglar nu i vår så är ni ute helt rätt i tiden.

tänkte ge förslag på 3 mintgröna nagellack i olika prisklasser;



först ut är mint cream från ELF. kostar 15 spänn så när ni ändå håller på kan ni plocka på er en massa andra nagellack och smink och komma undan riktigt billigt.



marzipan från isadoras vårkollektion, 69 kostar den. gillar det här lacket supermycket!



mint candy apple från essie som är lite dyrare, kostar 129 på kicks. har ingen bild som ger färgen rättvisa men den ser likadan ut på naglarna som den gör i flaskan på bilden. riktigt fin den med!
Emma

SV: jaaa meeed! Alla har iphone :(

Jag har också funderat på det, men jag ska (om jag ska :P ) nog ändå skaffa en 4s :) Eller jag vet inte :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: