slide show

life is a freakin' rollercoaster

Kom nyss hem efter en lååång dag. var meningen att jag skulle vara hemma halv 7 men när jag sitter och väntar på tåget på stationen så får jag höra att tåget är inställt så då fick jag ta nästa som såklart var sent (fan vad det ska krångla nu då..) men nu är jag hemma iallafall!

imorgon har jag praktik på åhlens igen men jag tänker nog stanna hemma, har känt mig rätt död den här veckan eftersom jag inte alls fått mycket sömn så jag behöver verkligen det och sen har jag en del skolarbeten att göra.

under tiden jag väntade på nästa tåg gick jag in på gina och provade lite kläder;



dösnygg vit kavaj. har ju varit ute efter en rätt länge nu så den här måste verkligen följa med mig hem när studiebidraget kommer.


Chriis

fina bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: