slide show

jeansshorts



Jeansshorts (eller shorts öht) är alltid ett säkert kort under sommarmånaderna, passar till alla typer av toppar och skor. gjorde ett collage med mina favoriter, vet inte riktigt vart de finns att köpa tyvärr men annars är det ju lätt att sätta på nitar och slita ut dom lite hemma. så fort jag hittar några nitar ska jag göra det.

favoriterna på bilden är helt klart de med stjärnorna, dör lite..
Sessan

Tusen tack :)

Malin

Det är ju så snyggt med shorts också :D

Anneli

Sv:Haha nä precis x)



As snygga shorts!:o

evelina

sv: håller med:) tycker bara inte det är snyggt när de är helt nya och typ lyser

vad gör du ? :)

elsi

sv; så jädra snygga ;)

Isabelle

Sv: eller hur :) men skulle vara mer sugen på lite dyrare märkeskläder, men det är ju inget att ge en tanke till när man inte har pengar :p

♫♪ Sandra T

snyggt!

Anna

allt bra ? :)

kram!

Ida

Älskar shorts! Vill ha massa nya till sommaren. De från Runwaydreamz är så himla snygga!

felicia - fotokobran

hejsan, jag tänkte bara höra i fall du är intresserad av hur man hamnar på blogg.se's mest aktiva? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: