slide show

icy lilacs





jag veeeet mina nagelband ser inte alls ut att må bra även om jag försöker komma ihåg att smörja in dom med nagelbandsolja varje dag men det hjälper inte så mycket tydligen..

Målade mina naglar för någon dag sen i ett lack från isadoras vårkollektion, icy lilacs heter färgen. jag tycker att färgen är väldigt fin med blått/grönt och lila skimmer.

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket :)

fin färg!

Sara

Vilken fin färg :)

Becca

Fin färg! Ska faktiskt måla mina ljuslila imorgon :)

Camilla

Åh vilket fint lack, det där måste jag kolla efter nästa gång jag går in på Kicks :)

S

Hej! Snälla skulle du kunna hjälpa mig och svara på min fråga..?

Jag har bitit på mina naglar sedan jag var fyra år och nu är jag 14. Nästan 10 år.. Och jag har testat sånt där nagellack som smakar äckligt och jag har testat att göra dom fina så jag inte vill bita på dom med ingen funkar. Kan du hjälpa mig och ge mig förslag, vad kan jag göra? Jag vill så gärna ha långa fina naglar. Det är så fint. Älskar din blogg!

julia

sv: oj jag vet faktiskt inte riktigt, jag slutade bara för att jag fick för mig att det var äckligt - för det är det ju, finns miljontals bakterier under naglarna. men jag vet inte om du har testat med förlängning? det kanske hjälper :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: