slide show

des fleures





Fixade ju fransk manikyr på mig själv igår i skolan så när jag kom hem målade jag några blommor också, fast med vanligt nagellack då.

nu ska jag ut i solen, hörs sen!
Sofias

Oj vad fint!



sv; Jovisst superfina! allt bra med dig?

Sofiass

HEJ!

ställ gärna frågor i min frågestund!

länk till frågestunden har du här..http://smajlish.blogg.se/2012/march/vi-kor-en.html#comment

kram!

Camilla

Snyggt!

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

shit vad fint :D



Hoppas du får en fortsatt fin lördag!!

KRAAAM :D

Elina

Gud vad snyggt det blev :)



Sv: Jaaa, hotellfrukost äger! Det är helt klart det bästa med att både tävla & bo på hotell :) Hoppas du får en fin dag :D

Alexa

Va duktig du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: