slide show

confused

Vänta, visst är klockan 12.35 och inte 11? när jag vaknade så var klockan halv 12 men när jag kom ut i köket sen så var den bara 11 så jag blev lite förvirrad haha, har 0 koll på det där. idag ska jag iallafall iväg till min bästis, tror att vi ska boka en grej.. wihoo! ni får veta mer sen.









french made by me // slarvig design som jag gjorde lite snabbt igår innan jag drog ut // solnedgång (no shit?)
Jenny

sv: tack :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. håller verkligen med! :)

SNYGGASTE BLOGGERSKAN

Haft en bra vecka?

Sofie [fotoblogg]

SV: tack! :D

Josefin

Ja jag vet, dem är hur snygga som helst! :)

Carro - http://four.blogg.se/

Helgens blogg är nu avslutad, gå in och kolla om du vann! Om inte, fler chanser kommer!



Önskar dig en fortsatt bra dag! :D

Linn / Foto & Vardag

SV: Tack så mycket! Ibland är det härligt att kolla tillbaka på gammla semesterbilder! :)

HANNA

sv: tack! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: