slide show

all time favorite designs




Valde ut några av mina favoritdesigner, dom flesta är från i höstas och jag tycker faktiskt inte att jag har utvecklats så mycket sen dess fast det verkar jag ensam om att tycka haha. men iallafall, vilken gillar ni mest?
Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

sjukt fina naglar! Jag tycker nog mest om 1:an, 2:an och 7:an :D



Svar: Tack så mycket! :)

Elena

Kul med lite annorlunda naglar :)

hanna

ja det hoppas jag också !:)

MIRA

Femman och åttan är gryyymt fina!

Lisa | 12 | Foto & vardag

Åh så fin design du har! Några planer inför veckan? :D



/ L I S A ♥

PS: Var gärna med i min veckans blogg och få 100+ nya läsaren!

http://lisafisap.blogg.se/2012/march/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang-v10.html

Linn

8an gillar jag grymt mycket :D

olivia

åh ja dom är verkligen super! älskar dom! :D

åh härre jisses vilka coola naglar!, älskar naglar, kul att du bloggar lite om det! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: