slide show

svaren del 1

Har du något knep när du målar dina naglar? Som tejp tillexempel? Hur tänker du när du ska komma på en nageldesign? - nej, jag använder bara såkallade nail art lack men tejp kan ju vara bra om man vill ha riktigt raka streck t.ex men jag har aldrig testat det. jag tänker inte så mycket, eller ja om jag ska göra nån abstrakt design så målar jag bara, om jag inte inspireras av nån bild då.



Vad heter du på Instagram?..(om du har) - juliailgren1.

När började du fila dina naglar "spetsiga"? - började och började.. jag gjorde mina spetsiga för typ 2 veckor sen och häromdagen filade jag bort dom, det var mest för att jag ville testa nåt nytt och inget som jag brukar göra.

Vilket är ditt favoritnageloack och favoritmärke? (på nagellack) - favoritfärgen är orange knockout av china glaze och favoritmärket måste vara china glaze eller OPI. 



Vilken är din favoritfärg när det gäller nagellack? - alltså..jag gillar typ alla färger men favoriten är nog neonrosa.

Var köper du ditt material någonstans? - jag har inte köpt min gelé, fick ju mitt i vintras när vi började med gelé i skolan och det som blev över har vi fått behålla men jag kommer att köpa från NSI sen när det är dags för påfyllning. nagellack och sånt köper jag på kicks och nagelgiganten oftast.

Har du nå särskilda penslar och målar med?
- jag använder bara nail art lack och en pensel från panduro när jag ska kladda på lite större färgfläckar.


Varför gör du dina naglar spetsiga?
- som sagt det var bara nåt jag ville testa men jag kommer nog fortsätta med vanliga raka för det trivs jag bäst i.

Vad är dina intressen? - resa, fixa naglar, shoppa och umgås med vänner :)



Vilka 3 saker skulle du helst ha med dig till en öde ö? - en båt, en vän och min mobil hehe.


Favoritbloggar?
- kenzas, ellinorak, sofie fahrman och några till.


Favorit låt/låtar?
- oj, svårt har ju så många haha.. med calvin harris låt (let's go) tillsammans med ne-yo spelas väldigt ofta.


vad äter du helst pannkaka eller ballerina?
- vi snackar ballerina kakorna va haha? pannkakor äter jag nog helst, är inte ett så stort fan av kakor.