slide show

studentskor?



Jag tar ju studenten nästa år (längtar!!!) och har redan en bild i huvet hur jag ska se ut. naglarna ska matcha skorna och skorna ska se ut som på bilden, kanske lite annorlunda rosa färg men nåt liknande iallafall. naglarna ska då vara rosa glittriga och ska likna färgen på skorna så mycket det bara går och det är bara tipparna som ska vara så, inte hela nageln.

ni som tar studenten nästa år, har ni också kommit på hur ni ska se ut eller är det bara jag haha?
Sindy

Sv: Okej, nice :) Vad blir det för planer imorgon? :D

danten89

Tänk på att du ska orka gå i dem med^^

danten89

Fast lite charm är det ju i det med? ;)

Sindy

Sv: Jaha kul :) Jag ska träffa en kompis och hitta på nåt bara! Vad ska du och dina vänner göra? <3

Sindy

Sv: Okej mysigt :) Hur gammal är du? <3

danten89

På studenten är INGENTING pinsamt, då bara gör man =)

snygga!

Sindy

Sv: Jag är 14^^

danten89

Coolt =)

Nice.

Gör du nu?

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Du är ute i god tid du:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: