slide show

pink saturday







Gårdagens naglar såg ut såhär, en typisk mig design. like it? ♥
- Sofie,*

Sv; Jah de är inte lätt inte :P <br/>jag kan tröttna lika fort på nagellack som den tiden de tar att sätta dit de hehe vet inte varför. Och ibland när jag har målat fransk manikyr så råkar jag komma åt nånting så blir de märke efter de och då är de inte snyggt då måste jag ta bort och göra om.. Vill ju inte att de ska vara fult eller ha massa märken på. De ska vara snyggt och blankt.<br/> Är sån att ja tycker de är tråkigt att sitta och vänta tills de torkar eller så blire så att jag måste göra nånting innan de har torkat då förstörs de :/

♫♪ Sandra T

fint!

Mone

jätte fina! :)

Semlan-Foto

super snyggt :D



sv; haha japp xD

Emelie

Jätte fint!



sv: ja,jag håller med..Älskar svartvitt,hihi :)

Matilda

Sv; tack Fina du! Kram

Elin

Skit snyggt :D

johanna <3 ♫♪

snygga ^^

FotoFia

sv: Åh tack så mycket!

♫♪ Sandra T

tack!

Blombergs

hoppas du har haft en bra helg! :)

Moa<3

Hej har en veckans bloggtävling om du vill vara med ! :)

du har tid att anmäla dig innan 22:00 ikväll ! kram :)



direktlänk----> http://meisy.blogg.se/2012/june/bli-veckans-blogg.html#comment

Elin

Tack!



Snygga naglar, i like! har du haft en bra helg??

Daniella Book

Jaa verkligen! Jag älskar Beyonce!:D

Sara

Superläckra!

♥ Ida - Hon som föddes med LKG

Du har väl inte glömt Dagens Awesome?

Det är som Dagens blogg fast mer awesome.

Delta gärna men läs regeln noga innan! :)

Och det finns inga extra chanser för att vinna utan alla har lika stor chans att vinna! ♥

http://idahtt.blogg.se/2012/june/dagens-awesome.html



OBS! Du kan anmäla dig fram till 10/6-12, 20.30. Efter det så räknas inte ditt bidrag :)



Förlåt om du inte vill ha sånt här, men såg ingenstans att du hade skrivit att du inte ville ha sånt här! ♥

MIRA

Jättefina Julia :)

Felicia

eleegant juu!!



puss

♥ L I N D A

sv: haha ja, men det blir lättare :) allt bra? ♥

- Sofie,*

Sv; Hehe jah de finns lite negativt med att måla naglar osv ibland :P <br/> Något jag hatar är när naglarna går sönder, då måste jag fila ner alla naglarna så de är lika långa :/ tycker inte de är snyggt när jag har en nagel som är mycket kortare än de andra :/ <br/> Nice tack för tipset ska absolut testa de :) sen om de är bra osv så gör de inte så mycket för mig om de kostar lite mera.. Finns de på typ Kicks eller vart hitta du de?? :)

- Sofie,*

Sv; Hehe jah de tar emot lite att fila ner naglarna ibland speciellt om man är nöjd med dem innan nån gick sönder :/ <br/> Lätt att vara efterklok ibland :P <br/> Okej då ska jag hålla utkik efter de på de ställena :) <br/> kul att göra och fixa massa mönster på naglarna de blir ju grymt snyggt ;) har själv aldrig gjort de men de är snyggt när man ser andra ha de :)

juliette

skulle du inte kunna göra en video på hur man gör dessa ur snygga nagalr?? Snääälla!!! :) skulle bli jätte glad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: