slide show

på min önskelista



Halsband från gina / converse med nitar / hair-cuff.
MIRA

Coola saker !



- Gud så fuskigt :)

Felicia

najman bra att önsak!!!



puss

Linii

SV: aa paris är verkligen något man måste uppleva :))

Hej snygging! :)



Vad ska du göra idag?

- Sofie,*

Sv; Får ta och göra de nån gång :) Något mönster som jag tycker verkar snyggt är de här graffiti nagellacket som finns.. Ser rätt coolt ut :) har inte riktigt någon nagellacksperiod nu att jag vill ha de. Men vi får se i framtiden :) när jag väl vill ha nagellack så har de varit fransk manikyr som gäller. Har lite svårt för att ha nagellack som täcker hela nageln, se jag är ju hur knäpp som helst :P nej men tycker de är snyggt med fransk manikyr att inte målar hela nageln utan bara de vita på nageln :)

Emilia

Snygga saker!

Vad ska du göra idag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: