slide show

på blogg.se startsida



En läsare berättade att jag var med på blogg.se's startsida och lite längre ner på sidan så finns mina usa-naglar med, så kul!! hoppas några nya läsare hittar hit nu! :)

nu ska titta på det det första avsnittet av pretty little liars från säsong 3, har längtar så himla mycket efter det. någon fler som ska se det?
Maddiie

Super snygga naglar! Du har verkligen en jätte härlig blogg :)

Julia

Vart tittar du på det? Har du laddat hem det? :)

Rebecca

Vart laddar du ner pretty little liars avsnittet?:)

julia

rebecca & julia: jag tittar på http://pprettylittleliars.blogg.se/ så jag laddar alltså inte ner det :)

jwc'☆

Planer idag då?

Clara

SV: för bor i stockholm o e sugen på att haka på den nya trenden med spetsiga naglar, bor du långt härifrån?

felicia-

demn är jättemysig!

hihi

vad ska du göra idag?

Clara

SV: Hoppsan sa, men skulle du kunna lägga upp en tutorial eller tips på hur man gör såna, är så damn sugen!

Nadja

Avsnittet var grymt ju! Emily verkar dock inte på topp :/

Märta :)

Hej! Va fina naglar du gör! Kan inte du göra ett video eller vanligt inlägg med några tips? :)

BATTS

wow va skoj!! hur gjorde du för att komma med där? :D

Ida ♥

sv: tack dsm! :)

grattis, va kul :D



svar: aha okej :) jag försöker få mina naglar att se likadana ut :) haha, ah, hatar att måla med vänster hand :P

Märta

Sv: Nu har jag hittat dom en och en för 135 kr styck med massa olika färger på en sida som heter nailsbodybeauty.se :D

svar: haha verkligen inte :P

CHIRRE

snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: