slide show

nageltips #4



Huden behöver fukt för att hålla sig fräsch och det gäller även naglarna. folk brukar fråga hur jag gör för att hålla mina naglar långa och fina och även om jag slarvar lite med nagelolja och inte har naturligt långa naglar just nu så är nagelolja det man ska använda sig av. därför har jag gjort ett litet collage med nagelolja i olika prisklasser, den enda av dom jag har provat är den från OPI (flaskan) som återfuktar nagelbanden och gör att dom ser fina och välvårdade ut. var noga med att smörja in naglarna ca 3 ggr om dagen för att uppnå bästa resultat!

många tror att man kan använda olivolja istället, det är inte sant då olivoljan inte kan tränga in genom huden.
Nelly

Bra tips :)



sv: Han tackar och bugar för det ;D

magda ♥

sv: visst är den :D

jag ääälskar Lil Wayne också! :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Riktigt bra tips :D Jag är inte så bra på att hålla ordning på mina naglar :P

Sofi[e]...a?

Jag har också rätt långa och vita naglar naturligt, Vilket jag är galet tacksam över!...Men jag är även galet dålig på att ta hand om dem :/ Men kanske borde prova den där oljan då :)

linda

sv; Tack :)

Lina

Använder den från depend, den är jättebra! :-)

julia

lina: jaha bra det :) har aldrig testat den men kanske ska göra det då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: