slide show

black book







Efter den här sommaren har det här linnet från h&m (märket black book) hängt med i hela 3 år. jag är en sån som lätt tröttnar på mina kläder efter att ha använt dom ett par gånger men det här linnet har varit en favvis länge nu.
Z O O M S I S T E R S / matilda ♥

sv: :D

Damn, vilken snygg outfit! ;)

- Sofie,*

Sv; Okej brukar du göra egen nagelförstärkning? Med massa osv sånt som man gör hos nagelsalonger eller vad man ska kalla de :P .. När jag målar fransk manikyr så brukar jag måla exakt på de vita och följa den linjen som den har :) om de kommer lite utanför på de som inte är vitt på nageln så tar jag en sax och tar bort de försiktigtså inte nageln förstörs eller att de blir ett jättehack i nageln :)

rebecca (FOTO)

sv: Tack!:)

Sara ! :)<3

fett snyggt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: