slide show

wanties @gina tricot

 
Lite snygga saker från gina som jag såg igår (shortsen har jag dock sett tidigare och bloggat om men dom fick vara med ändåå)! ska dock inte köpa nåt, ska ju spara allt till new york där jag ska shoppa loss. längtar!!!
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag är säker på att du kommer hitta så mycket snyggare saker i USA:)

johanna <3 ♫♪

gina tricot har alltid sjukt snygga kläder ;)

johanna <3 ♫♪

gina tricot har alltid sjukt snygga kläder ;)

Caroline

tack :D
shit vad kul med NY! när åker du?

Caroline

tack :D
shit vad kul med NY! när åker du?

Caroline

tackar!
shit vad kul med NY! när åker du?

CHIRRE

åååh, jag vill också till new york! :) när åker du?:)

Svar: jaa jag förstår det haha! den 19e juli :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: