slide show

packat klart

Har slängt ner nästan allt som ska med i resväskan nu, försökte att inte packa ner fööör mycket kläder och grejer och efter lite beslutsångest så blev det tillslut 2 par shorts och lite slappa linnen.
 
vi bor typ en kvart ifrån 5th avenue som har alla möjliga butiker i alla prisklasser så jag lär bränna en jävla massa pengar där haha men jag ser verkligen framemot att få förnya min garderob med lite kläder från new york. hoppas att min resväska går att stänga sen och att det inte blir övervikt....
 
josefin

Fin blogg och fina bilder du har! :) Hoppas du haft en skön sommar! Kram

Linnea

Sv: Hihi ja, men visst är det kul att få paket hemskickat! :D

NICOLE

haha kul att du kommenterade! har kollat dina naglar jättelänge nu ;D
kul att resa! ska själv iväg snart!
SV; tack :D

Nicolina

Sv. Tack så mycket^^ Händer i dag? :)

CHIRRE

åååh, vad roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: