slide show

new york tomorrow

Wiiieee imorgon åker jag till min drömstad new york!! är så sjukt taggad inför resan så jag vet inte vad eller hur jag ska skriva haha. åker till arlanda i natt och sen väntar en 9 timmars lång flygresa, vet inte hur jag ska överleva men förhoppningsvis kan jag sova lite eftersom att jag ska vara vaken hela natten. men när vi väl är framme väntar times square..ååh nej jag dör så kul det här kommer bli!!
 
idag ska jag packa, fixa mina nails och lite annat så i better get started.
 
 
Evelina

Dit vill jag också resa någongång! :)

Riina

Sv: Ja verkligen! :)

Michelle W -

Hoppas du får det bäst !

Felicia

Sataan vad kul, jag dra iväg jag med nu ;)

pusss

va kul :D

anna

nice! hoppas resan går bra och att du får det toppenbrai NY!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: