slide show

home sweet home

Nu är jag hemma igen efter ett par UNDERBARA dagar i new york.. alltså ååh.. jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar den staden men det är jävligt mycket iallafall, har shoppat för 5000 och fått se så mycket som jag drömt om så länge. det är så overkligt. lovar att slänga upp massor med bilder sen för det har jag gått om, hoppas ni står ut haha.
 
är sjukt jetlaged också, just nu är klockan 6 på morgonen för mig.. försökte sova nyss men det gick inge bra, tänkte bara på en massa annat. ska nog ta en powernap snart iallafall för jag har verkligen sovit dåligt de senaste dagarna.
 
 
hörs snart med lite pics från the big apple! ♥
Malin

Lägg upp lite bilder på shoppingen. Kul att höra att ni haft det bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: