slide show

outfits @gran canaria



flygoutfit | t-shirt - gina | skinnjacka - jofama by kenza | halsduk - gina | converse









Såhär såg min nyårsoutfit ut! var ju meningen att jag skulle ha min klänning som jag beställde för ett tag sen men det blev tillslut nåt helt annat, allt är från h&m.

btw, vet att mina ben ser väldigt bruna ut och såå brun var jag ju inte första dagen direkt utan blixten la till lite färg tydligen men lite färg hade jag ju såklart kvar från teneriffa.









cardigan zara | t-shirt - zara | shorts - h&m (favoriterna som ni kanske har märkt, hehe) | converse | halsring - kappahl







shorts - h&m | linne - monki | kavaj - h&m | tygkasse (som man knappt ser men iaf) - topshop | converse
Evelina

Snygga nitshorts :)

MALIN - fick en blodpropp

hej fina! vad gör su? :)

mwiklund - fotoblogg

sv: ja visst är det :D



Snygga outfits du hade ;) gillar de svarta shortsen med typ "glitter" på : ))

karolina

Jättefint! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: