slide show

NOTD - red matte





Har precis målat om mina naglar, det blev en väldigt enkel design den här gången. tror att jag ska göra nåt mönster på dom imorgon om jag har tid. tänk en matt bas och sen nån cool abstrakt design med glansiga streck, kan nog bli snyggt.

nagellacken jag har använt nu är china glaze mediterranean (stavning?) charm och elf's matte finisher. china glaze har ett matt top coat, matte magic som säljs bl.a på kicks om ni också vill ha ett.  
emma härnqvist

snyggt med matta naglar!

Maria

super snygga naglar!

Linnea

sv: tack vad glad jag blir :)

tova

åh så himla snyggt! Älskar matta naglar :)

Claudia

Snyggt! Just nu pågår en frågestund på min blogg:)

ericaskvarter

Cool såhär färg, matt! :D

Elsa

sjukt vad långa naglar du har!! är dom dina egna?? oc så jääkla snyggt med matt nagellack!

Ida

Måste verkligen skaffa ett matt överlack! Älskar det.



▲ Jo eller hur, brukar vanligtvis älska den där before-i-die-bloggen men de där sakerna alltså x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: