slide show

gran canaria shopping - part three





Mamma och jag åkte till atlantico igen och då blev det lite mer nagellacksshopping för min del, haha. det lila nagellacket är egentligen neonlila men det syns inte på bilden.
Felicia

du beehöver nog det!! hahah kul :D



sv. taaack:P



puss

hanna

Vilken underbar blogg du har.. :)



Jag är med i en tävling hos Go Attention där man kan VINNA ETT GRATIS PLAGG från Go Attentions webshop! Superenkelt att va med, lätt som en plätt.. var med du också :)

http://goattention.se



Hoppas du får en superdag! Chhhaaooo :)

Nadja

re: Tack så mycket!

Daniella

Hur mkt kostar ett china glaze i euro? ♥

julia

daniella: det beror helt på vart du är nånstans, jag betalade runt 7-8 euro för mitt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: