slide show

110131

Hej bloggen! mår inte på topp idag, huvet dunkar, är sjukt trött (kunde inte somna i natt) och har känt mig lite febrig då och då under dagen. blir det värre under kvällen blir det inte nån skola imorgon.

skoldagen var iallafall okej, vi byggde naglar och sen gick vi på en grej som NSI hade ordnat där de sålde olika nagelgrejer, köpte dock bara 2 st nail art lack som jag använder varje gång jag gör mönster. har visat upp dom här i bloggen förut men kan göra det igen om ni är intresserade.

(haha såg nu, flera dagar efter att jag skrivit 11 i rubriken istället för 12, märks att jag var lite borta då)

MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

samma här :)

Carro - http://four.blogg.se/

Haft en bra dag? (:

SOFIA

Kikar in för att önska Dig en trevlig kväll! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: