slide show

vaniljglass



Köpte en body lotion på kicks idag som verkligen luktar exakt som vaniljglass! ska hoppa in i duschen nu och sen smörja in mig med den. hoppas jag inte blir för sugen på glass nu bara för det, hehe.
Emmy (whitesnowman)

sv;

Jag vet faktiskt inte ;) Inte speciellt svårt, men alla gör den olika så man får göra flera gånger för att få den alldeles perfekt om du förstår! :D

Kornelia

Tack så jätte mycket! :D haft en bra dag? :)

Kitiwara

Fin blogg! :D

Kram

Mathilda

Sv: Tack! :)

- Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

Hej!



Jag har startat bojkottning mot blogg.se appen! Dem lanserar en app för att få mer uppmärksamhet fast mot oss bloggare har den så många buggar. Är du med på protesten? Kommentera då gärna mitt inlägg nedan för jag tänker skicka inlägget till blogg.se och visa dem hur många som bojkottar deras app! Kram



http://awagardi.blogg.se/2012/february/en-stor-diss.html



Ps.. du kan gärna länka till inlägget i din blogg också, för jag vill ha mååånga som håller med så dem kan jobba på det och fixa det snabbt! Tack på förhand.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: