slide show

SILVER





Man kan inte annat än älska det här lacket som jag har på mina naglar just nu, silver är verkligen grymt snyggt och trots att det varit en färg jag använt rätt mycket i höstas så kan jag inte få nog. nagellacket blir ditt för 39 spänn på gina tricot.
Anonym

sv: tack så mkt!:)

Emmababy

sv: hih jodå :D



haft en bra dag då sötis? :D

N A T H A L I E - fotograf i sala

- shit snygga naglar :D

vgd ? <3

Daniella

Skitsnyggt lack!

Är nagellacken från gina bra?

kram!

anna

sjukt snyggt!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa, verkligen :D

Hanna

Sv: Tack så jättemycket :D

Olivia

sv; tack så mycket! :)

alice ♥

sv; åh tack så jätte mycket! :')

fint nagellack!

andrea

Åh vilket fint nagellack! Vill också ha :D

Marre

Måste inhandla det! :)

Becca

Måste köpa detta, det var skitsnyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: